Chcę VIP

Opcje dostawy

  • Przy zakupie powyżej 150 zł darmowa dostawa.

Możesz wybrać spośród następujących sposobów dostawy:

Poczta Polska 

Poczta Polska dostarczy przesyłkę do 4 dni roboczych. Po przekazaniu paczki do wysyłki otrzymasz od Poczty Polskiej informację w formie wiadomości SMS lub e-maila o dacie doręczenia. W przypadku nieudanej próby doręczenia Poczta Polska przekaże Twoją przesyłkę do najbliższego punktu odbioru, skąd możesz ją odebrać w terminie 7 dni. Okres przechowywania przesyłki można przedłużyć do 15 dni.

Paczkomat 

Towar doręczymy do 4 dni roboczych od zamównienia. Zamówiony towar możesz odebrać samodzielnie w terminie 7 dni w jednym z ponad 1800 paczkomatów w 428 miejscowościach.

DPD 

Firma DPD dostarczy Ci przesyłkę bezpiecznie i prosto do domu, dzięki czemu już do 4 dni roboczych możesz cieszyć się z wymarzonego zakupu. Po przekazaniu paczki do wysyłki otrzymasz od DPD informację w formie SMS o terminie i godzinie dostawy, który możesz zmienić zgodnie ze swoim życzeniem.

Metody płatności

Dla Twojego komfortu oferujemy kilka metod płatności.

Płatność kartą

W przypadku płatności kartą nastąpi przekierowanie na zabezpieczoną i sprawdzoną bramkę płatności firmy PayU.
Natychmiast po pomyślnym dokończeniu płatności wyświetli się potwierdzenie płatności.


Płatności online realizowane są za pośrednictwem usługi PayU.


Za pobraniem / Płatność przy odbiorze

Należną kwotę zapłacisz w gotówce przy odbiorze paczki od firmy kurierskiej lub podczas osobistego odbioru.

 

Przelew bankowy

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-mailem informacje dotyczące płatności. Zamówione towary wysyłamy w dniu zaksięgowania płatności.

 

PL (pln)

DIGITAL PEOPLE AS
WARSAW CITIBANK
IBAN: PL56103015080000000818393008
BIC:CITIPLPX

Reklamacje

Chcesz zgłosić reklamację towaru? Wydrukuj prosty formularz reklamacyjny, dołącz kopię dokumentu zakupu (faktury) i odeślij razem z reklamowanym produktem na adres:

FROGMAN s.r.o.
Popiełuszki Jerzego, bł. ks. 28
59-921 Sieniawka

Starannie zapakuj reklamowany towar, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu w czasie transportu. Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

Ustawowo ustalony okres ochrony gwarancyjnej wynosi 24 miesiące. W przypadku naszych produktów dokument zakupu (faktura) pełni równocześnie funkcję karty gwarancyjnej. Reklamacje nie obejmują wad powstałych wskutek nieodpowiedniego użytkowania oraz zużywania się w niewłaściwy sposób. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji niezwłocznie po powstaniu wady towaru. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z wytycznymi ustalonymi przez producenta towaru lub jego przedstawiciela. Ustawowo ustalony czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni, ale zawsze staramy się maksymalnie przyspieszyć procedurę.

Pobierz formularz reklamacyjny.

Zwrot towaru

Jeśli nie odpowiada Ci rozmiar zakupionego towaru, to istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar pod warunkiem jego dostępności w naszym magazynie.

Procedura wymiany towaru

  • 1. Sprawdź dostępność wybranego rozmiaru na naszej stronie internetowej.
  • 2. Jeśli wybrany rozmiar jest dostępny, prześlij do nas informację na  info@bibloo.pl lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 222 098 979 . Zarezerwujemy towar dla Ciebie, aby nie został wykupiony.
  • 3. W przypadku wymiany należy odesłać towar w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń oraz ze wszystkimi metkami.
  • 4. Wypełnij formularz wymiany towaru, który możesz znaleźć w dostarczonej przesyłce lub pobrać tutaj i załącz go do paczki z towarem.
  • 5. Dołącz kopię faktury.
  • 6. Wyślij towar przesyłką poleconą na adres:


    FROGMAN s.r.o.
    Popiełuszki Jerzego, bł. ks. 28
    59-921 Sieniawka

  • 7. Przesyłkę odeślij przed upływem 30 dni od daty odbioru zamówienia.
  • 8. Nie wysyłaj paczki z towarem za pobraniem. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
  • 9. Koszt przesyłki od klienta pokrywa zawsze klient.

Wymiana towaru

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić, a my oddamy Ci pieniądze. W przypadku zwrotu całego zamówienia zwrócimy również koszty przesyłki, jeśli uiszczono taką opłatę podczas zamówienia. Termin zwrotu towaru 30 dni. Dzięki temu masz odpowiednią ilość czasu, aby przymierzyć ubrania oraz dodatki i przemyśleć zakup.

Najlepiej odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń oraz ze wszystkimi oryginalnymi elementami, takimi jak np. metki. Jeśli jednak coś uległo uszkodzeniu, np. opakowanie, lub metki zostały wyrzucone, przysługuje nam prawo do odliczenia kwoty za uszkodzenia od wartości Twojego zamówienia.

Wyślij towar przesyłką poleconą na adres:

FROGMAN s.r.o.
Popiełuszki Jerzego, bł. ks. 28
59-921 Sieniawka

Pobierz formularz zwrotu zamówienia.
Nie wysyłaj paczki z towarem za pobraniem.

Kontakt

Informacje o płatności:

Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
Praha 3 - 130 00
CUI: 28197071
CIF: PL5263165592

PL (pln)
DIGITAL PEOPLE AS
WARSAW CITIBANK
IBAN: PL56103015080000000818393008
BIC:CITIPLPX

 

E-mail: info@bibloo.pl
Telefon: +48 222 098 979

Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie od 8 do 17 godziny.

  • BIBLOO VIP
    Zapraszamy na zakupy z ekskluzywnymi korzyściami
  • DARMOWA DOSTAWA
    Przy zakupie powyżej 150 zł darmowa dostawa.
  • 30 dni na zwrot
    Towar możecie zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
  • Doręczenie do 4 roboczych dni
    Towar doręczymy do 4 dni roboczych od zamównienia.
  • +48 222 098 979
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach od 8:00 do 17:00 w dni powszednie.
  • Sprawdzone przez klientów
    Cieszymy się, że Państwo do nas często wracają, mamy 98 % zadowolonych klientów.
W górę