Opcje dostawy

  • Przy zakupie powyżej 280 PLN dostawa jest darmowa.

Możesz wybrać spośród następujących sposobów dostawy:

Poczta Polska (dostawa 21 zł, za pobraniem 3,5 zł)

Przy zamówieniu przed godziną 11:00, standardowy czas dostawy wynosi 2 dni robocze. Po przekazaniu paczki do wysyłki otrzymasz od Poczty Polskiej informację w formie wiadomości SMS lub e-maila o dacie doręczenia. W przypadku nieudanej próby doręczenia Poczta Polska przekaże przesyłkę do najbliższego punktu odbioru, skąd można ją odebrać w terminie 7 dni. Okres przechowywania przesyłki można przedłużyć do 15 dni. Poczta Polska

 

DPD (dostawa 21 zł, za pobraniem 3,5 zł)

Firma DPD dostarczy przesyłkę bezpiecznie i prosto do domu. Przy zamówieniu przed godziną 11:00, standardowy czas dostawy wynosi 2 dni robocze. Po przekazaniu paczki do wysyłki otrzymasz od DPD informację w formie SMS o terminie i godzinie dostawy, który można zmienić zgodnie ze swoim życzeniem. DPD

 

Paczkomat  (dostawa 20 zł, za pobraniem 3,5 zł)
Możesz przedłużyć czas przechowywania do 21 dni. Przy zamówieniu przed godziną 11:00, standardowy czas dostawy wynosi 2 dni robocze. Za pobraniem można zapłacić kurierowi gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki PACZKOMAT

 

 

Metody płatności

Dla Państwa komfortu oferujemy kilka metod płatności.

Płatność kartą

W przypadku płatności kartą nastąpi przekierowanie na zabezpieczoną i sprawdzoną bramkę płatności firmy PayU. Natychmiast po pomyślnym dokończeniu płatności wyświetli się potwierdzenie płatności. Płatności online realizowane są za pośrednictwem usługi PayU.

Płatności online przez PayU

Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online.

Za pobraniem / Płatność przy odbiorze

Należną kwotę zapłacą Państwo w gotówce przy odbiorze paczki od firmy kurierskiej lub podczas osobistego odbioru.

BLIK

Bezpieczeństwo, szybkość i wygoda

Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne – podajesz kod BLIK (6-cyfrowy, jednorazowy kod) i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji bankowej.

Blik jest dostępny w aplikacjach w 18 bankach, wystarczy połączenie z internetem i telefon.

Blikiem możesz zapłacić za zakupy online, przesłać pieniądze na numer telefonu oraz wypłacać i wpłacać pieniądze w bankomacie.

Reklamacje

Chcesz zgłośić reklamację towaru? Prosimy wydrukować prosty formularz reklamacyjny i wysłać razem z reklamowanym produktem na adres:

FROGMAN s.r.o. 
4116C

ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska

Prosimy starannie zapakować reklamowany towar, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu w czasie transportu. Prosimy nie wysyłać przesyłki za pobraniem. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

Ustawowo ustalony okres ochrony gwarancyjnej wynosi 24 miesiące. W przypadku naszych produktów dokument zakupu (faktura) pełni równocześnie funkcję karty gwarancyjnej. Reklamacje nie obejmują wad powstałych wskutek nieodpowiedniego użytkowania oraz zużywania się w niewłaściwy sposób. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji niezwłocznie po powstaniu wady towaru. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z wytycznymi ustalonymi przez producenta towaru lub jego przedstawiciela. Ustawowo ustalony czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni, ale zawsze staramy się maksymalnie przyspieszyć procedurę.

Zwrot towaru

Jeśli zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić, a my zwrócimy pieniądze. W przypadku zwrotu całego zamówienia zwrócimy również koszty przesyłki, jeśli uiszczono taką opłatę podczas zamówienia. Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. Dzięki temu klient ma odpowiednią ilość czasu, aby przymierzyć ubrania oraz dodatki i przemyśleć zakup. Zwrócony towar przetworzymy tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Najlepiej odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń oraz ze wszystkimi oryginalnymi elementami, takimi jak np. metki. Jeśli jednak coś uległo uszkodzeniu, np. opakowanie, lub metki zostały wyrzucone, przysługuje nam prawo do odliczenia kwoty za uszkodzenia od wartości zamówienia. W przypadku zakupu bielizny nie ma możliwości jej zwrotu z higienicznych powodów.

Towar prosimy wysłać dowolnym dostawcą na adres:

FROGMAN s.r.o.
4116C

ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska

Pobierz formularz zwrotu zamówienia.
Nie należy wysyłać paczki z towarem za pobraniem.

Kontakt

Informacje o płatności:

Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov

CUI: 28197071

NIP: PL5263165592

 

PL (pln)
DIGITAL PEOPLE A.S.
WARSAW CITIBANK
IBAN: PL56103015080000000818393008
BIC:CITIPLPX

 

E-mail: info@bibloo.pl
Telefon: +48732070029

Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie od 9 do 17 godziny.

W górę